BDO wśród najbardziej wartościowych marek na świecie
BDO wśród najbardziej wartościowych marek na świecie
Niezwykłe osiągnięcie i sukces - BDO znalazło się w gronie 500 najbardziej wartościowych marek na świecie. Po raz pierwszy BDO znalazło się w tym zestawieniu, zajmując 475 pozycję – wynika z raportu „Brand Finance Global 500 2021”.
Wartość marki w tym plebiscycie została określona na 4,3 miliarda dolarów, co stanowi ok. 40% łącznych przychodów sieci BDO.
- To świetne wyniki. Sieć BDO to przecież 1658 biur na całym świecie, w 167 krajach, gdzie pracuje grubo ponad 90 tys. osób. Miejsce w rankingu najbardziej wartościowych marek świata to niezwykły sukces, zwłaszcza w sytuacji, gdy weźmiemy pod uwagę fakt, że oceniany był rok bardzo trudny – rok pandemii COVID-19. Jednak może to właśnie fakt, że oceniany był rok objęty, gdzie wszyscy dzialiśmy w rzeczywistości koronawirusa spowodował, że BDO zostało dostrzeżone i w raporcie zostało uwzględnione. Wnioski z tego zestawienia są bowiem bardzo proste: na wartości najbardziej zyskały te firmy, które postawiły na technologie i inwestycje w nowoczesne narzędzia pracy i współpracy – komentuje Andre Helin, Prezes BDO.
Jednocześnie dodaje, że Sieć BDO konsekwentnie od kilku lat realizuje strategię inwestycji w nowe technologie, w odpowiednie narzędzia pracy dla swoich pracowników, ale przede wszystkim narzędzia nowoczesnej współpracy z Klientami.
- Czas pandemii pozwolił w pełni wykorzystać posiadane narzędzia. Dzięki temu mogliśmy wesprzeć Klientów praktycznie w każdym aspekcie ich biznesu, którego potrzebowali. Co więcej, pandemia tylko wzmocniła naszą aktywność w rozwój posiadanych zasobów. Nasze inwestycje są kontynuowane i poszerzane. Wszystko po to, aby w pełni realizować naszą misję: „People helping people achieve their dreams”. Jestem przekonany, że te wszystkie działania będą skutkować kolejnym wzrostem wartości marki BDO w następnych latach – podsumowuje Andre Helin.